Birthday, cukup 18.


Assalamualaikum hai apa kabar? First of all, memang nak cakap dah lama gila tak update blog. Sign in blogger> new interface> nigga! Tak suka, but its quite awesome la with the new look ;] Lebih up-to-date gitu hihi. Baideway, last week was my birthday. And and i got surprised from my roomates. Alhamdulillah, cukup sudah umur 18tahun. 18 tahun jugak dapat hidup dibumi Allah ni dan yang paling penting boleh tengok wayang 18tahun keatas. Eh, kidding hehe. Thanks for those yang wish dekat saya. Dalam kuliah, my mak mesej dan wish "selamat hari jadi!". Thanks mak. Thanks Bella for the Kinder Bueno :* Then, malam tu my along pulak yang wish. 

Tapi, saya tunggu dia. Saya tunggu dia wish. Maybe dia lupa. Ye, mungkin dia lupa. Nevermind, malam tu saya guna number Maxis untuk call dia, tapi dia busy. Ada homework katanya. Mungkin, takde rezeki untuk call dia. Dan, hari sabtu haritu, tiba-tiba dia mesej. Dia cakap dia lupa birthday saya. Itsokay yang penting awak wish jugak. Apa pun, bila umur dah 18 ni, perangai pun kena matang jugak :D Hihi thanks and bye.


0 comments: