Dah lama tak type kat sini.



Assalamualaikum! Hi hi lama sangat tak update blog. Seriously, rindu dekat blog. Sejak sambung belajar, hari-hari busy dengan kerja. Dah lumrah jadi pelajar matrik. Survive hidup kat sini untuk setahun ni je. Memang kena work hard. This Selasa, UPS atau ujian pertengahan semester dah nak start. Ok, sangat tak bersedia. Kalau boleh nak enjoy-enjoy, nak ambik feel raya. Tapi, malangnya kena hadap buku dulu. Sokay-sokay, sabar. Untuk 2 hari ni, memang mengadap laptop sepuas-puasnya la. Mood nak study tak datang-datang. Puas diseru dah. Hmmmm, bukannya apa. Tak sabar nak raya. So far, hidup kat sini takdela terlalu seronok. Father off all tired. Penatnya, masyaallah. Tuhan je yang tahu. Baju raya sempat beli. Tapi satu jela. Warna cekelat. Muehehe, sekarang kat kolej masalah air. What the neraka. Memang nak mandi sangatlah payah dan susah. Dugaan untuk bulan Ramadhan ni mungkin. Lastly, doakan saya untuk Mid Sem Exam ni k. Saya nak mengejar 4flat yang tak terkejar tu.

Nota kaki; Dear crush, saya sangat rindu dekat awak. Ye, saya rindu awak. Saya ulang lagi sekali, saya rindu awak. Hmmm, kalaulah saya boleh cakap rindu tu dekat awak. Tapi KALAU. Baideway, semoga awak bahagia :') Tataaaaaaaaa.

0 comments: