Hidup tanpa cinta lebih mudah.


Tiada kata secantik bahasa, untukku puji adinda kekanda (; Eh eh? Tiba-tiba menyanyi lagu P.Ramlee pulak. Hmmm, ini cerita cinta seorang perempuan dan seorang lelaki. Hihi okay taknak baca tutup la mata. Cerita ni tak menarik. Just nak type juga untuk jadi kenangan.

25 April;
1 Message Received "Assalamualaikum, awak apa khabar? Ingat tak harini berapa hari bulan? 25.4 kan? Kalau kita still couple, cukup tiga tahun kita bersama. Saya rindu awak :-(" Perlu ke nak balas message ni? Hmmm rasanya dah tak perlu. Kita bukan ada apa-apa lagi dah. Let it gone by gone. Tak guna nak ingat benda yang dah lepas. Tapi seriously, saya pun tak boleh lupa awak. Kita start kenal dan couple sejak kita masih lagi jadi 'budak hingusan' sampai la sekarang dah jadi makin matang. Banyak sangat benda yang jadi antara kita.

Dear S, saya harap segala benda yang terjadi dalam hidup kita selama ni mampu dijadikan pengajaran dan takkan berulang lagi lepas ni. Saya dah tak larat nak type. Cheers and happy selalu. Gambar kita? Semua saya dah delete okbye :'> Shut down.

2 comments:

Anonymous said...

Jgn share/post gambar yg tak tutup aurat. Nanti kita dpt saham dosa.

Nak tahu lebih lanjut..?

Jom ke blog saya!

momoNERD said...

@Anonymous Assalamualaikum anon :) Ye, saya tahu dan terima kasih atas teguran awak. Tapi saya rasa setakat ni, saya tak letak mana-mana gambar wanita Islam yang tak menutup aurat :) Saya lebih senang letak gambar kartun atau pape. Dan, awak tak tinggalkan link blog awak. Macam mana saya nak visit blog awak kan :')