Lelaki tak boleh percaya (O.o)



//Assalamualaikum people (;

Hari ni adalah hari sekolah ganti right? What?! Sekolah ganti? Bukan ganti sekolah yang baru lahai. Maksudnya harini perlu sekolah untuk ganti cuti hari raya nanti. Hihi okay i'm getting boring stuck dekat rumah mengonline sambil dengar lagu. Sedar tak Facebook makin boring? Dah la ramai yang profile diorang kena tukar ke timeline. Yang Fieza ni je haaaa belum lagi, Tapi dah ada bau-2 timeline. Tak lama lagi kot. Sekarang, nak blogwalking pun dah tak seronok macam dulu. Ramai yang dah tak pakai blogger ni ;(

Okay, stop taknak intro panjang sangat. Karang orang pun mengantuk baca. Act, Fieza bukan nak cakap lelaki semua tak boleh percaya, but sesetengah la. Macam yang Fieza pernah update dekat dalam entry @Lelaki:(, Fieza dapat tau yang ex Fieza dah ada orang lain! Omaigod ;'/ Shooo pity. Tapi the moment bila Fieza tau pengganti Fieza tu kawan baik Fieza sendiri bukan baik je tersangat baik ok, seriously Fieza rasa down gila. Tak sangka benda ni jadi. Lepas tu, Fieza still boleh cool. Yela, selama ni dia yang jadi orang tengah antara Fieza dengan ex Fieza bila kitorang ada salah faham etc. Akan tetapi *ceewah, tak sangka dia bawak cerita yang buruk pasal Fieza dekat ex Fieza. Sokay sebab benda tu tak betul tapi sebab cerita annoying tu kitorang putus. Okay, kau menang kawan (;

To you; jujur aku cakap, aku sedih bila jadi ceni. Aku tak kisah kalau kau memang nak aku putus dengan dia, tapi jangan bawak fitnah pasal aku please ;( Kau kenal aku sangat-2. Kau tahu aku ni orang yang macam mana :'/ Aku tak kisah kalau kau ada hati ke dekat ex aku, kau just jujur dekat aku weh. Tapi jangan tipu aku. Aku memang dah maafkan kau, tapi aku still tak boleh lupa pasal ni. Kalau aku ada buat salah dekat kau, just bagitau bukan khianat aku. Jangan jadi backstabber macam tu. Aku taknak bagitau kau pasal ni sebab aku taknak rosakkan persahabatan kita kerana lelaki. Aku sayang persahabatan kita. Aku banyak habiskan masa dengan kau, bukan dengan ex aku. Aku bukan nak mengata kau kat sini dan aku takkan mention nama kau kat sini. Aku cuma mintak kau jangan ulang perangai macam tu lagi even dekat aku atau dekat orang lain. Ingat, life kita masih panjang. Jangan sampai orang tak sukakan kita :'>
The End.

0 comments: