selamat hari raya ;)


assalamualaikum ;) hyeee korang . firstly , fieza nak cakap selamat berpuasa . hungga hungga #cheittthodohgilabunyi , dah nak dekat sebulan pun kann kita puasa :') pheeewit , nak raya nak raya ! haha ;D oukay , kat sini fieza nak mintak maaf kat semua yang kenal fieza hookeng , dosa besa kecil yang fieza da buad kat korang , tolong maafkan fieza . maklumlah , semua manusia tak sempurna #ayattakbolehbla . mana la tau kann , selama fieza ber-blogging nie , ada yang tersinggung or tak suka apa yang fieza cakap .


especially , kepada kawang kawang fieza , haha . korang jaga diri heh ? jangan main meriam buluh , setakat mercun bola tu takpela lagi . kawan fieza yang sorang tu nak jadi kastam , then dea cakap cenggini "kalau aku jadi kastam nanti , mercun yang aku rampas tu aku bagi kat korang la ;) " haha , terima kasih .