pesanan untuk kau yea !



hai korg ! lama da kann ta update blog ? yea la , balek ostel . teehehe :D tenkiu kepada sume visitor n new followers kay ? nevermind , sekarang korang da tengok kann tajuk entry nie ? haaa , na tawu kenapa ? kenapa ? haha . ade orang jadi setan doe . aku sabar jea la kann . hah , memang la lawak . nie haa org tu kat entry nie aku ade cakap ---> perangai orang ta mature

betina nie memang ta puas ati lagy enn ngan aku . pehal kau ? pliz la weh . aku ta cari pasal ngn kau . sedap jea kau jady macam anjenn makan bangkai . puhh ! aku ta cakap macam nie kalo kau ta nyalak der . ape kau na hah ? dapat ape kau bila perli aku ? cakap sama sama na berubah . fine , sama sama ta berubah la nie kan . pastu pesal perangai kau bertambah darab bahagi jadi makin sial ? then , time paper agama ari tu , pesal kau na tuduh tuduh aku yg jatuh enn buku kau ? weh , seda sikit . na sentuh buku kau pun aku ta hingin doe . ustaz yang campak buku kau tu ! ta caye ? tanye mira , budag budag yg duk kt tepi tingkap tu . depa nampak ! kau ? buta ! lalu sebelah aku , teleng muke pandang laen ? ape kau ingat aku na sangad ke tengok muke kau ? eyh , lupe lupe . kau hot enn ? gahh , patut la bajet semacam doe , ta payah kau na teleng muke kau . satgi jady teleng susah pulak enn . ta sempat na pegy korea . :DD ade membe membe dea yang na bagitau dea ke pasal aku tulis kt entry nie pasal dea ? cakap la . ta heran . kau seda la . kau pun ta puas aty , tapi bunyi belakang jea pasal betina nie . muhasabah diri la yea . xD oukay , bhaiii !


bunyi anjen menyalak : weh fazira , tolong amik buku aku yang jatuh kat bawah tu ! **** terima kasih eh sebab tolong amik . and terima kasih jugak kt yang jatuh enn buku aku nie !

pee/ass : tau kann , fitnah dosa lagy besar dari membunuh ? better kau pegy bunuh anak anak semut tu la daripada kau fitnah aku . ;)

0 comments: