pompuan jenis ape kau ?


watahelll pompuan ? kau pesal ? ta puas aty lagy ngn aku ke hah ? sial sangad na gi jaje cite kt org pehal . aku da cakap , aku bole slow , tp kau da melampau . babi sangad ! cakap aku pandang buruk kt org . weyh , kat sape jea kau ta penah ngutok ? kau rase kau bagos ahh ? eyh , kau seda ta , kau tu bajekk baek jea . konon konon aty budi kau la yg paling mulia . kah kah kah . nah amik middle finger nie !

jangan buad perangai macam kura kura kena kejar anjenn bole ? aku ta suke ar na gado gado . kau na cakap aku bajet baek ahh skrg ? konon pemeli aku sume pakai tudung ? na cakap aku bangge ngn sume tu ? aku ta na pun bangkit enn pasal tu . tp kau yg bukak aib org . aib kau ta seda . bla la weyy kalo kau kate bukak aib org untuk kau lepas perasaan mara kau kt org ! cilake gitu kau tau ta . kau na tules ape lagy kt blog kau pasal aku lps nie ? aku ta heran weyhh . hakk tuihh ! mampos kau ar kalo kau rase aku still ta maaf enn kau .

seda pun kau ! sedap mulot na tuduh aku . pandai kau na seda yg kau salah anggap . kau mmg ahhh . lidah macam ular . cakap belit belit . ari tu , cakap aku curang . then , skrg , kau bole cakap , "bukan aku kata kau curang" jenis fuck ape kau bagi nie ? hah ! geli aku tgok ayt kau . konon gentle , berflower flower . kau na cakap , mmbe aku backing aku ? then , kau na cakap budak yg backing kau pulak kt pihak yg betul la ? double meaning jea kau tu . na cakap la enn kau tu yg betul . aku yg salah .

bila jea kau na seda yg kau pun tadew lah berhati mulia sangad enn . kau seda ta seda , budak budak yg duk backing kau tu , sometimes , depa ta puas ati jugak ngn kau . yg tu kau na bangge sangad enn . konon kau ramai geng . hah ! jaje la citer nie kt geng kau pulak . ape yg kau bace nie . aku pun ta hingin da na jmpe kau . buad abez mase jea . aku rungut belakang ? fine ! kau ta kee ? fake kau lebih . konon bagy org pinjam lappy kt ostel , eyh , lupe . kau tatau enn lappy tu ape . lappy tu laptop . name feymes dea . dan dan , balek bilek tanye budak bilek lappy tu ape . dpn kitorg ta na la tunjuk jahil . jatuh maruah pulak enn . aku pun ngaku jugak kejahilan aku . sume tu konon jea . belakang buad muke . ta na bagy pinjam cakap jea ar straight . macam jea kitorg tatau . ta rase tu lagi bodo kee ? fine , aku tau , kau na sound kitorg bawak fon p ostel . kau bwk lappy , unline sampai tengah malam , tdow lagy lambad dari budak bwk fon ? chatting ngn mane jantan ? then , kau na cakap la enn ? aku jea tatau yg org duk cakap aku kuad emo . blah la wey . kau steady cool punye jenis pompuan kee ? kau ta pura pura lagi ke cmtu ? setakat na solat hajat tengah ade masalah . duduk tepi katil atas tikar sejadah sampai tengah malam . menangis dan mengadu domba . lagy lagy , after da settle masalah , mulot kau hanya tau gelak macam aym belanda punya bunyi ! mmg nie yg kau na aku cakap enn .

oukayy , pasal result aku exam baru nie ? tu pun kau na blame . kau pesal sebenarnye ? ta puas ati ape ngn aku ? na cakap aku meniru kee ? eyh , aku ta buad da la bende dulu tu ! kau na cakap macam tu jugak ? fine ! juz go on . aku ta kesah la weyy . ta effect pun kt aku . aku tau , result exm end year aku taon lepas , mmg down compared ngn kau , puhh , melambong ! setakat aku , bole leading time test bese . teruskan lah tulis pasal aku dalam blog kau . excited aku na bace lagy !

to all my readers , sory thoo say . mmg banyak ahh aku mencarut dalam nie , aku ta bole ahh . org cakap kotor , aku rase mmg kene balas kotor la enn . enn , conclusion , jady la manusie yg hargai diri sendiri n ta rendah rendah enn org laen . hidup jangan na berpura pura . :') MARI KITA BAKO JEA POMPUAN CAMNIE !

0 comments: