Mengenal Erti Perjuangan Dan Persahabatan




Assalamualaikum and hi. Long time not blogging since ugh i have no idea. Mungkin dah nak dekat setahun lebih since my last post. Dulu blogging masa zaman sekolah, sampailah zaman matrik blog ni dah macam tak disentuh. Memang pun sebab makin lama makin busy. Sampailah sekarang aku dah menjejakkan kaki ke menara gading lol. Jadi student kt universiti ni aku ingat mudah lah sebab bila dengar je "dah masuk u dah kau ye" rasa bangga rasa gembira. Tak tahu yang banyak benda kita kena lalui masa kt u ni. Nak hadapi kuiz, test, assignment lagi. 

Sampailah ke satu part yang aku pun tak expect aku akan buat masa sebelum masuk kt uni life ni iaitu sertai palapes. Kat sinilah aku jumpa ramai kawan-kawan yang boleh susah senang sama-sama. Tapi tak semua cuma ramai lel. Mulanya aku tak rasa aku masuk palapes ni sebab minat. Dan bukannya sebab ikut kawan lagipun masa aku masuk aku tak kenal sesapa pun budak-budak yang daftar palapes sekali dengan aku tu. Aku masuk saja-saja just untuk penuhkan masa lapang (la kononnya) sampailah aku dah terjebak dengan palapes ni sampai tahun ke 2. Bila dah start tahun kedua ni baru aku rasa tough palapes ni sangat-sangat sampai aku sekarang tengah fikir either nak quit ke tak. Haa nantilah aku fikir semula. 
Bye.


0 comments: