Hepi Bornday To Me ;)


maaf , saya kaburkan laa sayang ;)

Assalamualaikum semua :)

Selamat Hari Jadii , tengtengteng Selamat Hari Jadi , Selamat Hariiii Jadiiii , Selamat Hari Jadiiiiiiiiiiii. Jyeah , 25 Septy hari tu adalah birthday saya . Terima kasih kawan sebab dah wish dekat saya <3 Alhamdulillah , saya berjaya meneruskan hidup saya selama tujuhbelas tahun . Saya dah tua hoookengg . Spm nak dekat lettew . Tapi tak sedar sedar (--') Even tak rasa pun birthday tahun special , tapi masih gembira sebab dapat celebrate dengan kengkawan saya . Terima kasih korang :') Act , i miss my soleh . teringin nak celebrate dengan dia , Tapi nak buad macam mana kan , awak takboleh datang :') Ouh yeaa , semua yang follow blog fieza and mintak fieza follow balek , fieza mintak maaf sebab fieza tak sempat nak check shoutbox and tak sedar pun semua footprint korang , busy sesangat . Yela , fiezakan stay hostel . So , kalau korang betul betul nak fieza follow korang , tinggal link dekat page blog ini yeah :) kbyeeeee

Mak , akak mintak maaf sebab tak dapat straight A's untuk trial hari tu . Tapi insyaallah akak akan cuba untuk Spm bebetol nanti eh mak ?























ramai jugak lagii yang wish , tapi tak larat nak capture da XD


2 comments:

Farahin Shahadan said...

eyh eyh, akak terlambat ke?
Happy Belated bdayyy Momo :)

momoNERD said...

@Himmymaru Atotoi , akak lambat , Haha anyway Thanks tau akak ;)