Hari Yang Malang Sikit :)


Urghh , kak Selena Gomezzz nie comel kan ? :)

Hai , and assalamualaikum ;)

Oukay , hari semakin hari Spm semakin dekat dan saya semakin malas nak study, hihi. Act , seronok tengok kawan-kawan saya bahagia bersama kekasih hati :') Teringin nak macam diaorang , tapi pintu hati saya tak terbuka untuk itu lagi setelah apa yang berlaku. Muehehe. Ayat macam nak karang novel Bicara Hati. Whatever haha. Oukay , cerita pasal dekat hostel hari tu , sekarang kan dah masuk sikit musim tengkujuh and negeri pantai timur of course la kena tempias. Haha malam-malam rasa sesedap gilo bila nak tido. Sejuk dan nyaman bhaha. Esok pagi tu, nak pegi sch bangun lambat. Atoiii , memang gelabah tahap dewa meh. Tapi buad steady cool aje la , takkan nak jerit suruh Justin Bieber tolong saya kan. Then , terkocoh-kocoh keluar dari dorm sampai dekat pintu , tiba-tiba kelapap ! Jatuh macam nangka busuk. Haha , nasib baik sorang budak form four tu aje nampak. Ngeee , malu seribu tahun lagi pun tak hilang bila terserempak dengan dia. Nie semua sebab selipo sape ntah yang licin , dah tau tapak selipo awak dah licin macam pipi Angelina Jolie , beli la selipo baru ye. Hihi oukay memang rasa nak patah semua anggota badan. Nak tak nak , pegi jela mandi jalan selo-selo. Then , jumpa fazira who's my classmates and bestfriend , atetete saya pun cakap la cenggini " Fazira , hari nie aku tak pegi sekola , jatuh :( " Haha , naik bilek zzzzzz sampai tengah hari. Syiokkk ouwww :)

Dah dah , malas nak cakap pasal nie. Sakit tu pun tak hilang lagi. Sekarang , nak cakap terima kasih dekat kawan-kawan saya sebab diorang try nak baikkan hubungan saya dengan dia. Anyway , bukan saya taknak baik. Tapi , cukup la. Biar je macam sekarang. Tak perlu nak ubah-ubah. Kalo ada rezeki untuk saya berbaik dengan dia , Insyaallah suatu hari nanti :') Aku tau niat korang baik , tapi terima kasih jela kawan.

Dah pesal pulak chatbox kat fb takbole nak bukak bukak neh , hempok sikit nak ? :D


0 comments: