saya malas ? ade masalah ?



assalamualaikum :)

lately , aku memang ta berapa rajen la na update blog . quite busy with the mid year exam :') korang da study ke ? :DD kepada visitor and readers aku , sory sangat sebab memang ta mampu na visit korang balek , yang cakap "hye fieza !" "ape khabar" semua tu memang aku ngaku , ta mampu na balas balek k . kadang kadang , kalo sempat mmg ler aku reply balekk enn . btw , tenkiu sume . HAI TOO kat korg :)) psttt , doakan fieza bole buad exam k ? hope , korg pun berjaye jugak ! xD haa , sekarang hot dengan kesah simbah menyimbah asid tu , korg jage diri ehhh . especially , girls yang kt luar tu . ekeke . ngade ngade aku . :$


korg , saya nak dapat semua A dalam subject nie agak agak bole kee ? =='

bahasa melayu

bahasa inggeris

agama islam

mathematics

sejarah

additional mathematics

biology

chemistry

physics

tasawwur islam


pee/ass : deen , miss u so badly :D

0 comments: