cerita lama XD


assalamualaikum and good afternoon .

sory , aku jady maken malas na update blog and ade masalah laen , bla bla bla . yea la , da tatau na tules ape kann ? oukayy , 18 april ari tu , aku lawan bola baling . macam yg aku cakap kt entry sblom nie . yeah ! seronok der maen dea . aku pun tadew experience tp , at the first time maen , rase hepi jea . peraturan dea mmg ta byk mcm bola jaring . kekok tu ade la , hehe . tenkiu fazira , sbb bagy sokongan . :') nahh ! tgok gamba kt bawah nie , sempad lagy kennn amik gamba . haha :DD

sebelum tu , korg jgn lupe undi momonerd dkt blog biha nie , kalo korg rase aku layak la kenn . tkn button kt sblh tu or kt bawah nie :)
I
I
V


2 comments:

MIMIE AIZA said...

waaa.... cantek la blog nih.. mari undi dia :)

momoNERD said...

auww ! tenkiu mimie . heee xD