berborak time borink



salam banyak malaysia ! bkn satu oukayy :DD

oukayy ! hari jumaat ary tu , bape hb erk ? lupe jap . sat , na pegy nengok kalendar :DD haaa ! 11 mac . pagyy tuh lebat gila hujan , smpai sekula akuu banjer nokk ! perghh , gila vavi akuu nengok . na jalan pun kene lintas atas batu . haha , chegu pun ta masokk . banjer , ta lepas na lalu . so , kitorg buad conversation kt belakang kelas . ceewahh ! mulamula , cakap laa pasal permainan time kecikkecik dulu . kemain lagyy akuu cakap ! makcik2 yg terlibat dalam conversation ialah : adah , harieyda , cik aireen , dan biha (":

__________________________________________________________________________


aku : weyy korg ! time kecik2 dulu korg suke ark beli dengdang ? =='
harieyda : hoh ! suke gile . excited na tgok mainan pe dapat !

__________________________________________________________________________


then , da borink cakap pasal tu , cakap pulakk pasal iklan best kt tb . +__+

aku : penah tengok ta iklan kamera desler ? *DSLR XD
harieyda : yg mane kauu nehh ? =='
aku : alaa , ade yg pompuan tuh snap pic budag kecik tenga tido
cik aireen : eyh , ta penah tgok pun
aku : ergh , korg nehh , ta kan ta penah kudd . alaa , yg dea tgkap gamba kete api tuuu ;p
harieyda : kauu nie tgok iklan yg zaman bila punya nie ?
aku : skrg lah derr =='
biha : da tu nape ta penah tgok pun :0
aku : akuu pakai canggih punya kudd . astro NEYOND :DD
harieyda : kah3 , maju gila kauu . org pakai BEYOND kauu pkai NEYOND ! patot ahh iklan tu kauu sorg jea tgok ;p

** sebenarnye , iklan nikon d3100 :DD baru ingat ! harieyda ! kauu tgok nie . iklan nie wujud !! sumpah akuu ta tipu . ekeke XD
I
I
V

0 comments: